Generátor příběhů

Pomocný nástroj PJe

Vygenerovat další


Mentor jedné z postav těsně před svou smrtí postavě předá důležitý předmět (dopis, artefakt, pečetní prsten...) spolu se svým posledním přáním, kterým je splnění jistého úkolu.
Ráno se jedna nebo více hráčských postav probudí s tím, že si nepamatují, kde jsou a jak se tam dostali.
Když se některý z hrdinů nezapojí do dobrodružství, bude trpět nebo rovnou umře - tečka. Takto se bude muset zapojit... ale musíš určit, proč by měl trpět nebo umřít (otrava, prokletí?)
Někdo si jednu z hráčských postav splete s někým jiným a osloví ji.
Další klasická zápletka je Starý přítel, kamarád z dětství hrdiny, který se objeví jedním z mnoha různých způsobů a zatáhne tak hrdinu do příběhu.

V tomto velkolepém příběhu se hrdinové dozvědí o padouchově zlotřilém plánu (na vraždu krále, zničení světa...) a musí padoucha včas zastavit.
Hrdinové musí vstoupit do nezmapované oblasti a prozkoumat ji. Mohli by se snažit nakreslit mapu; najít někoho, kdo v oblasti dřív zmizel; nebo odhalit, co je pravdy na legendách o skrytém bohatství.
Družina je nucena cestovat přes nebezpečnou oblast (džungli, poušť, zakletý les), kde si budou muset poradit s nepříznivým počasím, nedostatkem zdrojů a s místní ne zrovna přátelskou faunou a flórou.
Jeden z hrdinů byl křivě obviněn ze závažného zločinu. Družina musí najít přesvědčivé důkazy o jeho nevině.
Hráčská postava nebo cizí postava důležitá pro družinu byla zajata padouchem nebo zatčena strážci pořádku. Družina musí přijít na způsob, jak přítele osvobodit.

Vygenerovat další