Generátor příběhů

Pomocný nástroj PJe

Vygenerovat další


Další klasická zápletka je Starý přítel, kamarád z dětství hrdiny, který se objeví jedním z mnoha různých způsobů a zatáhne tak hrdinu do příběhu.
Jeden z padouchových poskoků (cíleně nebo omylem) vyprovokuje družinu k pronásledování a tak je zavede do dějiště dobrodružství.
Tato zápletka je docela přímočará; hrdina se dozví, že jeho nejstarší nepřítel se vrátil a zase aktivně splétá své plány. Hrdina to bude přirozeně chtít vyšetřit a vstoupí tak přímo do tvého příběhu.
V této klasické zápletce hrdina narazí na útržek dlouho ztracených vědomostí, který slibuje velký poklad nebo zisk.
Když jde jeden z hrdinů po ulici nebo je z jiných důvodů zrovna sám, narazí do něj umírající muž, něco mu předá, řekne pár slov a umře.

Jeden z hrdinů byl křivě obviněn ze závažného zločinu. Družina musí najít přesvědčivé důkazy o jeho nevině.
Cílem hrdinů je získat cenný artefakt či dokument z dobře střeženého nebo nebezpečného místa.
V tomto velkolepém příběhu se hrdinové dozvědí o padouchově zlotřilém plánu (na vraždu krále, zničení světa...) a musí padoucha včas zastavit.
Hrdinové nutně potřebují vymyslet způsob, jak uzavřít příměří v nějakém konfliktu (ať už ozbrojeném či diplomatickém).
Hrdinové musí vstoupit do nezmapované oblasti a prozkoumat ji. Mohli by se snažit nakreslit mapu; najít někoho, kdo v oblasti dřív zmizel; nebo odhalit, co je pravdy na legendách o skrytém bohatství.

Vygenerovat další