Generátor příběhů

Pomocný nástroj PJe

Vygenerovat další


Jeden z padouchových poskoků (cíleně nebo omylem) vyprovokuje družinu k pronásledování a tak je zavede do dějiště dobrodružství.
Někdo si jednu z hráčských postav splete s někým jiným a osloví ji.
Tato zápletka je docela přímočará; hrdina se dozví, že jeho nejstarší nepřítel se vrátil a zase aktivně splétá své plány. Hrdina to bude přirozeně chtít vyšetřit a vstoupí tak přímo do tvého příběhu.
Když jde jeden z hrdinů po ulici nebo je z jiných důvodů zrovna sám, narazí do něj umírající muž, něco mu předá, řekne pár slov a umře.
Mentor jedné z postav těsně před svou smrtí postavě předá důležitý předmět (dopis, artefakt, pečetní prsten...) spolu se svým posledním přáním, kterým je splnění jistého úkolu.

Celá družina se octla v zajetí. Musí se seznámit s ostatními vězni a možná i s hlídači a prozkoumat své vězení, aby mohli vymyslet úspěšný plán útěku.
V tomto velkolepém příběhu se hrdinové dozvědí o padouchově zlotřilém plánu (na vraždu krále, zničení světa...) a musí padoucha včas zastavit.
Hrdinové musí ochránit někoho důležitého před útočníky. Může jít třeba o bohatého kupce, který se bojí vrahů, nebo o celou vesnici ohrožovanou tlupou banditů.
Jeden z hrdinů byl křivě obviněn ze závažného zločinu. Družina musí najít přesvědčivé důkazy o jeho nevině.
Postavy musí přijít na způsob, jak se dá zničit nebezpečný artefakt, než padne do rukou padoucha, který po něm pase.

Vygenerovat další