V této klasické zápletce hrdina narazí na útržek dlouho ztracených vědomostí, který slibuje velký poklad nebo zisk.
Když jde jeden z hrdinů po ulici nebo je z jiných důvodů zrovna sám, narazí do něj umírající muž, něco mu předá, řekne pár slov a umře.
Hrdinové dojdou na místo, které bylo právě přepadeno (vypálená vesnice, zničené tábořiště...). Mezi krvácejícími těly je jediná živá osoba a ani té už moc času nezbývá.
Další klasická zápletka je Starý přítel, kamarád z dětství hrdiny, který se objeví jedním z mnoha různých způsobů a zatáhne tak hrdinu do příběhu.
Ráno se jedna nebo více hráčských postav probudí s tím, že si nepamatují, kde jsou a jak se tam dostali.
Cílem hrdinů je získat cenný artefakt či dokument z dobře střeženého nebo nebezpečného místa.
Postavy musí přijít na způsob, jak se dá zničit nebezpečný artefakt, než padne do rukou padoucha, který po něm pase.
Hráčská postava nebo cizí postava důležitá pro družinu byla zajata padouchem nebo zatčena strážci pořádku. Družina musí přijít na způsob, jak přítele osvobodit.
Celá družina se octla v zajetí. Musí se seznámit s ostatními vězni a možná i s hlídači a prozkoumat své vězení, aby mohli vymyslet úspěšný plán útěku.
Družina je nucena cestovat přes nebezpečnou oblast (džungli, poušť, zakletý les), kde si budou muset poradit s nepříznivým počasím, nedostatkem zdrojů a s místní ne zrovna přátelskou faunou a flórou.
Pokud soubory cookie přijmete, budeme pomocí nich vylepšovat a přizpůsobovat vaše prostředí a umožníme našim partnerům zobrazovat vám při návštěvách jiných webů přizpůsobené reklamy společnosti Black Tower.
Získat další informace