Jeden z padouchových poskoků (cíleně nebo omylem) vyprovokuje družinu k pronásledování a tak je zavede do dějiště dobrodružství.
Další klasická zápletka je Starý přítel, kamarád z dětství hrdiny, který se objeví jedním z mnoha různých způsobů a zatáhne tak hrdinu do příběhu.
Tato zápletka je docela přímočará; hrdina se dozví, že jeho nejstarší nepřítel se vrátil a zase aktivně splétá své plány. Hrdina to bude přirozeně chtít vyšetřit a vstoupí tak přímo do tvého příběhu.
Někdo si jednu z hráčských postav splete s někým jiným a osloví ji.
Hrdinové dojdou na místo, které bylo právě přepadeno (vypálená vesnice, zničené tábořiště...). Mezi krvácejícími těly je jediná živá osoba a ani té už moc času nezbývá.
Cílem hrdinů je získat cenný artefakt či dokument z dobře střeženého nebo nebezpečného místa.
Hrdinové musí vstoupit do nezmapované oblasti a prozkoumat ji. Mohli by se snažit nakreslit mapu; najít někoho, kdo v oblasti dřív zmizel; nebo odhalit, co je pravdy na legendách o skrytém bohatství.
V tomto velkolepém příběhu se hrdinové dozvědí o padouchově zlotřilém plánu (na vraždu krále, zničení světa...) a musí padoucha včas zastavit.
Postavy musí přijít na způsob, jak se dá zničit nebezpečný artefakt, než padne do rukou padoucha, který po něm pase.
Hrdinové musí ochránit někoho důležitého před útočníky. Může jít třeba o bohatého kupce, který se bojí vrahů, nebo o celou vesnici ohrožovanou tlupou banditů.
Pokud soubory cookie přijmete, budeme pomocí nich vylepšovat a přizpůsobovat vaše prostředí a umožníme našim partnerům zobrazovat vám při návštěvách jiných webů přizpůsobené reklamy společnosti Black Tower.
Získat další informace